Кожен учень повинен опрацювати увесь теоретичний матеріал до теми та виконати не менше 2/3 завдання для виконання вдома ( за бажанням та відповідно рівню знань)
Алгебра, 7 клас
Індивідуальне навчання: 17,5год. (1год. на тиждень)
Всього: 17,5 год. х 4 учнів = 70 год.
Учитель: Рябченко Н. М.
2015/2016 навчальний рік
№ уроку |
Тема уроку |
Опрацювати матеріал |
Завдання для виконання вдома |
І семестр |
Підручник О. С. Істер. Алгебра, 7 клас, 2007 рік |
||
Тема I. Цілі вирази |
|||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Тотожні вирази. Тотожність. Тотожне перетворення виразу. Доведення тотожностей |
§ 4, 5 |
№126-149, 149-151, 165.169, 179, 181 |
|
Степінь з натуральним показником. Властивості степеня з натуральним показником |
§ 6, 7 |
195-199, 210-214, 225-229, 239-243 |
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена. Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. Контрольна робота №2 |
§ 8, 9 |
271-274, 285, 287, 288, 299, 300, завдання для перевірки знань до §4-9 |
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Додавання та віднімання многочленів |
§ 10, 11 |
№314-318, 328, 329, 343-347, 362, 364, 369 |
|
Множення одночлена на многочлен Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
§ 12, 13 |
385-389, 397, 398, 401, 409, 423-427, 436-440, 450,452 |
|
Множення многочлена на многочлен |
§ 14 |
465-469, 477-479, 489, 491, 502, 504 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування. Контрольна робота №3 |
§15 |
518-522, 529-530, 533, завдання для перевірки знань до §10-15 |
|
Квадрат суми і квадрат різниці. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці |
§ 16, 17 |
№544-548, 557, 559-561, 573, 589-593, 602-604 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму. Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
§ 18, 19 |
619-623, 633, 634, 648-652, 662-663 |
|
Сума і різниця кубів |
§ 20 |
676-680, 588-689, 691 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники. Контрольна робота №4 |
§ 21 |
703-707, 715, 717, 729, завдання для перевірки знань до §16-21 |
Тема 2. Функції |
Підручник 2015 року випуску (новий) |
||
|
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функції. Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
§19,20 |
№710,712, 714,719, 721, 725, 729, 731, 733, 737, 747, 749, 751, 753, 755, 757 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості. Контрольна робота №5 |
§21 |
№770, 772, 776, 778, 780, 783, завдання для перевірки знань до §19-21 |
Тема 3. Лінійні рівняння та їх системи |
|||
|
Лінійне рівняння з однією змінною. Розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них. Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. |
§22-24 |
№833, 835,838, 840, 843, 850, 853, 856, 858, 862, 865, 867, 894, 897, 901, 903, 905, 920, 926 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними . Графік лінійного рівняння з двома змінними. Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв'язування систем лінійних рівнянь |
§25-29 |
№946, 950, 952, 954, 956, 958, 961, 963, 965, 968, 975, 978, 989, 982, 985, 963, 1003, 1006, 1010, 1012, 1014, 1030, 1033, 1035, 1039, 1056, 1059, 1061, 1063, 1067 |
|
Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь. Контрольна робота №6 |
§30 |
№1080, 1082, 1084, 1088, 1101, 1003, завдання для перевірки знань до §22-30 |
Тема 4. Повторення і систематизаціянавчального матеріалу (6 годин) |
|||
|
Розв’язування задач
|
|
|
|
Розв’язування задач. Підсумкова контрольна робота №7
|
По 0,5 год |
|
Геометрія, 7 клас
Індивідуальне навчання: 9 год. (0,25 год. на тиждень)
Всього: 17,5 год. х 4 учнів = 70 год.
Учитель: Рябченко Н. М.
2015/2016 навчальний рік
№ уроку |
Тема уроку |
Опрацювати матеріал |
Завдання для виконання вдома |
І семестр |
Підручник О. С. Істер. Геометрія, 7 клас, 2007 рік |
||
Тема I. Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
|||
1 |
Первинний інструктаж з БЖД. Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь. Відрізки. Вимірювання та відкладання відрізків. |
§1,2 |
№3, 5, 7, 12, 15, 17, 19 |
2 |
Означення кута. Рівність кутів.Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів. Розв’язування задач. Контрольна робота №1 |
§3 |
№25, 28, 30, 35, 40, 45 |
Тема 2. Взаємне розташування прямих на площині |
|||
Тема №1. Суміжні та вертикальні кути |
|||
3 |
Аксіоми, теореми, означення. Суміжні кути |
§4,5 |
№69, 71, 73, 75, 77, 79, 81 |
4 |
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються. Контрольна робота №2 |
§6 |
№90, 93, 95, 98, 100,103 |
Тема №2. Паралельні та перпендикулярні прямі |
|||
5 |
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
§7 |
№108, 110, 112, 113, 115 |
6 |
Паралельні прямі Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
§8, 9 |
№122, 125, 127,128, 133, 135, 138, 142, 144, 147 |
7 |
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
§10 |
№154, 156, 158, 162, 164, 168 |
8 |
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. Розв’язування задач. Контрольна робота №3 |
§10 |
№170, 173, 175, 177 |
ІІ семестр |
|
||
Тема III. Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
|
|||
9 |
Трикутник і його елементи. Перша і друга ознака рівності трикутників та її застосування |
§11, 12, 13 |
№219, 221, 223, 225, 227, 234, 237, 239, 250, 253, 255, 257 |
10 |
Перша і друга ознака рівності трикутників та її застосування. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. |
§13 , 14 |
№259, 261, 263, 265, 272, 274, 276, 278, 281, 283, 285, 290 |
11 |
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Третя ознака рівності трикутників та її застосування. Контрольна робота №4 |
§15,16 |
№298, 300, 303, 305, 308, 310, 312, 314, 317, 324, 326, 330,312 |
Тема №2. Властивості кутів трикутника. Трикутників |
Підручник 2015 року випуску (новий) |
||
12 |
Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості |
§17,18 |
№394, 396, 399, 403, 405, 407, 409, 411, 413, 415, 421, 430, 439, 442, 444, 446, 451, 453, 455, 460 |
13 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
§19, |
№466, 468, 470, 472, 474, 476, 478, 480, 482, 490 |
14 |
Нерівність трикутника. Контрольна робота №5 |
§20 |
№496, 498, 500, 502, 505, 507, завдання для перевірки знань №4 (§17-20) |
Тема IV. Коло і круг |
|||
15 |
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості. Коло, вписане в трикутник. |
§21-23 |
№578, 580, 582, 584, 586, 588, 590, 592, 594, 599, 608, 610, 612, 616, 624, 626, 630, 631 |
16 |
Коло, описане навколо трикутника. Взаємне розміщення двох кіл. Геометричне місце точок. Контрольна робота №6
|
§24-27 |
№641, 643, 647, 649, 658, 660, 662, 664, 666, 675, 677, 679, 681, 683, 692, 694, 696, 702, завдання для перевірки знань №5 (§21-27) |
Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 годин) |
|||
17 |
Розв’язування задач
|
|
|
18 |
Розв’язування задач. Підсумкова контрольна робота №7
|
По 0,5 год |
|