
Гурток — найбільш гнучка, глибоко індивідуальна форма роботи
з різним змістом. У гуртку беруть участь учні різних вікових
категорій, займаються тільки ті, хто проявив явний і підвищений інтерес до
предмета. Гуртки успішно організовуються і працюють там, де є кабінети комп'ютерної
техніки, однак для початку роботи гуртка достатньо навіть
одного комп'ютера.
Робота
гуртка проходить ефективніше, якщо він об'єднує відносно і
стабільний склад учнів і працює за заздалегідь розробленим планом. Роботі з комп'ютером у гуртку
можна легко надати цікавого ігрового характеру, тому гурткові заняття
з інформатики приваблюють учнів, у тому числі й учнів середніх
класів. При цьому, однак, потрібно мати на увазі, що роботу гуртка не можна будувати тільки на
захопленні дітей комп'ютерною грою. Розробка узгоджених із загальною системою навчання інформатики
в середній школі програм гурткових занять з учнями, відповідної рівню підготовки школярів сукупності навчальних задач, а також ефективного програмного
забезпечення для цих занять — актуальні
методичні задачі.
Зазначимо основні
напрями проведення гурткових занять з інформатики:
• основи роботи на комп'ютері для запуску
прикладних програм навчального призначення та
подальшою їх використання для розв'язування
різних завдань;
• правила роботи з електронною
поштою та браузерами для перегляду
гіпертекстових сторінок, форумами для подальшої роботи в телекомунікаційних проектах;
• пошук інформації в глобальній мережі за
допомогою використання пошукових систем;
• мова
розмітки гіпертексту та створення веб-сторінок;
• принципи
створення графічних зображень. 
|